כמה עולה ספר תורה?

ספרי תורה מהודרים- מכון הסת"ם כתבו לכם

אחת השאלות שאנו נתקלים בהם הכי הרבה בטלפונים למשרדי המכון, היא מה המחיר של ספר תורה. השואלים, בדרך כלל, הם אנשים שמבקשים להנציח את יקיריהם, וחסכו סכום משמעותי על מנת לקבל את הספר כשהוא בתכלית ההידור וכולל את כל המוצרים הנלווים אליו.

מחירו של ס"ת במכון "כתבו לכם", כמו בשאר המכונים, אינו קבוע. המחיר נקבע בהתחשב במגוון פרמטרים רחב, כגון: איכות הקלף, רמת הכתב, רמת ההידור ועוד.

המחיר המקובל בשוק לספר תורה כשר מתחיל ב-80 אלף שקלים כאשר המהודרים ביותר נמכרים במחירים של 200 אלף שקלים ואף יותר.

סוג הכתב:

פרמטר חשוב לקביעת מחיר לספר תורה הוא הכתב. כתב אשכנזי הוא כתב יותר מורכב ליצירה ולכן מחיר ספר תורה בכתב אשכנזי יהיה יקר יותר.

גודל הספר:

ספר תורה גדול קל יותר לכתיבה, מאחר שלא נדרש מאמץ מצד הסופר להקטין את הכתב הטבעי שלו, לעומת זאת, ספר תורה קטן, קשה יותר לכתיבה על ידי הסופרים, מכאן גם שספר תורה קטן יהיה עם תג מחיר גבוה יותר.

  • בסופו של דבר נזכור שזמן כתיבה ממוצע של ספר תורה מהודר במכון "כתבו לכם" נע בין שמונה חודשים לשנה וחצי, נזכיר גם שאינו דומה ספר שנכתב בשנה וחצי עם כלל ההידורים והכוונות, לספר כשר שנכתב בשמונה חודשים ומכאן ינבעו ההבדלים במחיר.

אנו במכון כתבו לכם מתמחים בכל סוגי ספרי התורה, ונשמח לייעץ לכם ולחלוק מניסיוננו העשיר בכל שלבי קניית הספר, החל מבחירת הקלף, עובר בכתיבה ועד לבית ספר התורה.

במכון כתבו לכם תקבלו את חבילת השירות המלאה והאיכותית ביותר על מנת שתוכלו להגשים את חלומכם ולהנציח את יקיריכם.

דילוג לתוכן